saker som bara inte sker..



Mina blad torkar
Vissa, sk. fj*rtis-blommor, tror att de kan vara mig. Men tyvärr, torkade blad kommer aldrig bli en lösning på era misslyckade fj*rtisliv, jag kommer alltid vara the one and only!

Min själk blir tjock

Min perfekta själk kommeraldrig att bli för gammal, eller tjock. I know you love me, men min kropp kommer ni aldrig få, jag är helt enkelt för perfekt för er. Sveriges snyggaste, och enda Barbieblomma!

Tomatplantorna slutar vissla efter mig
Det är i och för sig lite jobbigt, vart man än går så kollar de efter mig! Jag vet att det enda de vill är att befrukta mina blommor med sina äckliga bin. Nej, det finns bara en blomma för mig (för tillfället)
Jaja, vad ska man göra, jag kan faktiskt inte göra någonting åt att mina blad är naturligt fylliga, och att min kruka passar perfekt på mig (precis som allt annat)

Ciao bonitos, It's all about me! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0