höstshopping!

Hej bloggen!
Har just kollat runt lite på internet, hittade massor av jättesnygga krukor, blompinnar, jödsel... you name it! Slog mig hur mycket jag vill höstshoppa!!!!

Lägger upp lite bilder på saker jag ska ha!


Spana in modelkroppen, nästan lika snygg som min!
BARA 10'000 SEK!


Jooooord!

Asså, jag vet att jag bantar, men jag kan bara inte stå emot (dessutom är det fullkorn)
Går dock bara att beställa på internet, säger inte varifrån, för då härmar ni mej bara :(
Bara 300 $


Hittade på mormors vind, jag bara ääälskar old style!

Jaja, nu ska jag och Mr X på restaurang, see ya! Puss ciao! ♥ (och som vanligt: it's all about me!!!)

Kommentarer
Postat av: Mnt S

Fin blogg :)



2009-09-08 @ 18:31:16
URL: http://twolifesides.blogg.se/
Postat av: vera

ja, verkligen. jättefin!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-08 @ 23:33:50
URL: http://andyoutoo.blogg.se/
Postat av: Rakel

Ja, så himla ROLIG! shit! Snacka om att jag ska följa den här bloggen!!!!

2009-09-09 @ 07:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0